Matematinių gebėjimų ugdymas STEAM veiklose

Mokytojai Inga M., Kristina J., Rasita D., Aušra F. ir Tomas J. vyko į Klaipėdos STEAM centrą, kur dalyvavo praktikose „Matematinių gebėjimų ugdymas STEAM veiklose“. Jie gilinosi į tris įdomias ir inovatyvias temas: šviesos reiškinius, robotiką bei augalų ląstelių tyrimus.

Užsiėmime „Optikos kodas: nuo vaivorykštės iki lęšių“ mokytojai tyrinėjo šviesos sklidimą, lūžį ir spalvų spektrą. Naudodami prizmes, jie eksperimentavo su spalvų maišymu ir matavo lęšių židinio nuotolius. Robotikos veikloje dalyviai susipažino su mBot2 robotais ir pritaikė matematines žinias planuodami trajektorijas. Jie programavo robotus taip, kad šie judėtų geometrinėmis figūromis sudaryta trasa. Veikloje „Raukšlėjasi ląstelė – kodėl taip nutiko?“ dalyviai tyrinėjo plazmolizės reiškinį augalų ląstelėse. Mokytojai mokėsi paruošti mikroskopinius preparatus ir taikė mikroskopavimo įgūdžius.

Tyrinėjimai skatino analitinį mąstymą, fizikos, biologijos, chemijos ir matematikos žinių taikymą. Visos šios veiklos įkvėpė mokytojus naujoms idėjoms, kurias jie galės pritaikyti savo pamokose.

Kartu su Tūkstantmečio mokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas