Vaiko gerovės tarybos komisijos sudėtis
Eil. Nr. |
Vardas, Pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. |
Sonata Janauskienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
2. |
Roma Rimdžiūtė | Psichologo asistentė | Pavaduotoja |
3. |
Neringa Kairienė | Specialioji pedagogė | Narė |
4. | Jurgita Katiliavienė | Specialioji pedagogė | Narė |
5. |
Ligita Eitkevičienė | Direktorė | Narė |
6. |
Rita Padgurskienė |
Logopedė |
Narė |
7. |
Gitana Svytienė | Dorinio ugdymo mokytoja, klasės vadovė | Narė |
8. |
Danutė Klausienė | Pradinių klasių mokytoja | Narė |
9. |
Jekaterina Aleksandravičienė | rusų kalbos mokytoja, klasės vadovė | Narė |
10. | Inga Karbauskienė | Sveikatos priežiūros specialistė | Narė |
11. | Gitana Stagienė | Sekretorė | Narė |
Mokyklos vaiko gerovės komisijos (VGK) paskirtis – organizuoti ir koordinuoti prevencinį darbą, švietimo pagalbos teikimą, saugios ir palankios vaiko ugdymui aplinkos kūrimą, švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, atlikti mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) pirminį įvertinimą ir atlikti kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.
Vaiko gerovės tarybos funkcijos
- Vertina progimnazijos ugdymosi aplinką, vaikų saugumą, analizuoja vaikų ugdymosi poreikius, problemas ir jų priežastis, nustato švietimo pagalbos priemonių prioritetus, kryptis, teikimo formą;
- Rūpinasi saugios ugdymosi aplinkos progimnazijoje kūrimu, vaikų atskirties mažinimu;
- Nagrinėja mokinių lankomumo problemas, imasi veiksmų, padedančių sugrąžinti vaikus į mokyklą ir sėkmingai mokytis;
- Analizuoja elgesio taisyklių pažeidimus, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus, sutartų tikslų dėl vaiko elgsenos gerinimo pasiekimo rezultatus, vaikui paskirtos minimalios ar vidutinės priežiūros vykdymą, teikia rekomendacijų mokytojams dėl ugdymo metodų ir darbo organizavimo su vaikais, kurių elgesys yra nepageidaujamas;
- Sprendžia konkretaus mokinio ugdymo(si) problemas;
- Analizuoja teikiamos švietimo pagalbos veiksmingumą;
- Analizuoja vaikų tarpusavio santykių, pedagogų ir vaikų santykių problemas ir teikia siūlymų pedagogams dėl šių santykių gerinimo;
- Teikia siūlymus mokyklos direktoriui dėl socialinės paramos (maitinimo, pavėžėjimo ir kt.);
- Atlieka vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), pirminį įvertinimą;
- Teikia rekomendacijas pedagogams, tėvams (globėjams, rūpintojams) dėl specialiojo ugdymo būdų, metodų, trukmės pritaikymo ir kt.;
- Siūlo tėvams (globėjams, rūpintojams) vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius įvertinti pedagoginėje psichologinėje tarnyboje;
- Konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) vaikų ugdymo organizavimo, elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais aktualiais klausimais.