Metodinės tarybos sudėtis
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. | Sonata Janauskienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė / Koordinatorė |
2. |
Laima Kurauskienė | Anglų kalbos mokytoja metodininkė | Narė |
3. |
Šarūnė Apinytė | Pradinių klasių mokytoja metodininkė |
Narė |
4. |
Inga Misiuvienė | Gamtos pažinimo / biologijos mokytoja metodininkė | Narė |
5. | Jurgita Katiliavienė | Soc. pedagogė | Narė |
6. | Kristina Jačiunskienė | Matematikos mokytoja metodininkė | Narė |
7. | Sandra Paulavičienė | Šokių mokytoja metodininkė | Narė |
Metodinės tarybos veiklos tikslas – siekti nuolatinio mokytojų profesinio tobulėjimo, skatinti mokytojų bendradarbiavimą, aptarti ir skleisti gerąją patirtį, tobulinti ugdymo procesą, jo turinio įgyvendinimą, mokinių ugdymosi poreikių tenkinimą.
Metodinės tarybos funkcijos
- Kartu su direktoriaus pavaduotoju ugdymui numatyti mokytojų metodinės veiklos prioritetus progimnazijoje;
- Koordinuoti metodinių grupių veiklą, telkiant mokytojus ugdymo dermei, tęstinumui ir kokybei užtikrinti;
- Nagrinėti mokytojų kvalifikacijos poreikius, nustatyti prioritetus;
- Inicijuoti mokytojų bendradarbiavimą, gerosios patirties sklaidą, bendradarbiavimą su kitomis įstaigomis ir organizacijomis;
- Kartu su direktoriumi, direktoriaus pavaduotojais ugdymui nagrinėti ir planuoti ugdymo turinį, ugdymo proceso aprūpinimą, ugdymo kokybę, ugdymo inovacijų diegimą;
- Teikti siūlymus metodinėms grupėms, administracijai;
- Prireikus vertinti mokytojų metodinius darbus bei mokytojų praktinę veiklą;
- Inicijuoti tiriamąją veiklą.
Pamokų laikas