Mišką sėja ar sodina?

Su tokiu klau­si­mu į pamo­ką kito­je erd­vė­je išvy­ko 2B moki­nu­kai. Inte­gruo­ta lie­tu­vių kal­bos ir pasau­lio paži­ni­mo pamo­ka vyko Joniš­kio miš­kų urė­di­jos mede­ly­ne. Čia vai­kai, lydi­mi moky­to­jos Ugnės ir mede­ly­no vir­ši­nin­ko B. Ste­po­na­vi­čiaus, suži­no­jo, kaip ren­ka­mos juo­dalks­nio sėk­ly­tės iš kan­ko­rė­žiu­kų (sume­dė­ju­sių žir­gi­nių), kaip jos sėja­mos, kaip augi­na­mi mede­liai. Galė­jo paly­gin­ti, kaip augi­ni­mo sąly­gos turi įta­kos mede­lių vys­ty­mui­si. Ant­ro­kai apžiū­rė­jo  eglu­čių, ber­že­lių, ąžuo­liu­kų, tujų, juo­dalks­nių sėji­nu­kus, matė, kaip mede­ly­no dar­buo­to­jai paruo­šia kelių metų eglu­tes per­so­di­ni­mui — sutvar­ko jų šak­ne­les, suri­ša;  raga­vo puti­no, rau­gerš­kio, dygio­sios sly­vos (vie­nin­te­lė nesu­kul­tū­rin­tų, savai­me augan­čių Lie­tu­vo­je sly­vų rūšis) uogų.

Į mokyk­lą ant­ro­kai sugrį­žo išsi­aiš­ki­nę, kad miš­ką ir sėja, ir sodi­na. O apta­rę mede­ly­no dar­buo­to­jų veik­lą nuspren­dė, kad tai sun­kus, bet labai rei­ka­lin­gas mūsų kraš­tui  dar­bas.