Ketvirtokų ekskursija į Klaipėdą

Saulėtą rugsėjo 21 – osios rytą 4a ir 4b kl. mokiniai bei mokytojos I. Katinienė ir J. Matulienė išvyko į ekskursiją po Klaipėdos kraštą. Persikėlus keltu į Smiltynę nukeliavome į „Delfiniariumą“. Ten pamatėme nuostabų delfinų pasirodymą, kuris mus sužavėjo, sužinojome apie delfinų gyvenimą jūroje.

Jūrų muziejuje ketvirtokai apžiūrėjo jūrų gamtos ekspoziciją, jūrų paukščių ir žinduolių baseiną, akvariumą, laivybos istorijos ekspoziciją, kurioje eksponuojami laivų modeliai, inkarai, archeologijos radiniai.

Vėliau vykome į Radailius, kur aplankėme didžiausią Baltijos šalyse dinozaurų parką DINO, kuriame pamatėme „apie 40 natūralaus dydžio dinozaurų“. Daugelis dinozaurų atrodė gana tikroviškai, be to kai kurie juda ir skleidžia garsus.

Vaikučiai net keletą valandų pramogavo: šokinėjo ant batuto, važinėjo mašinėlėmis, traukinukais. Daug juoko sukėlė veidrodžių kambarys. Su įdomumu žiūrėjo 5D kino filmus.

Pasidžiaugę paskutiniaisiais saulės spinduliais, patyrę naujų potyrių, laimingi grįžome namo.