Interaktyvios pamokos

Kaip sudominti Z kartos mokinukus? Kaip suderinti mokymo medžiagą ir išmaniosios kartos poreikius? Aktyvieji mokymo metodai ir naujosios technologijos veržte veržiasi į mūsų progimnaziją. Pradinukai dalyvavo „Pelių išdykėlių“ projekte, progimnazistams vedamos pamokos planšetinių kompiuterių klasėje. Nuo 2015 m. gruodžio mėn. anglų kalbos kabinete įdiegta pirmoji progimnazijoje interaktyvi lenta. Mokytoja Laima Kurauskienė išklausė keletą webinarų apie interaktyvios lentos panaudojimo galimybes ugdymo procese. Mokytoja pati kuria interaktyvias pamokas, kurios padeda mokiniams mokytis anglų kalbos per žaidimą, komunikaciją, vizualizaciją. Interaktyvios lentos taikymas ugdymo procese didina moksleivių motyvaciją bei užtikrina jų aktyvų dalyvavimą mokymosi veikloje. Moksleiviai jaučiasi saugesni bendraudami, nes technologijų aplinka jiems yra įprasta. Be to, dabartinėse klasėse kiek daugiau nei pusė moksleivių yra regimojo tipo arba kinestetikai, taigi lytėjimo funkcija bei galimybė naudotis internetiniais šaltiniais ne tik skatina moksleivius judėti, bet ir vizualizuoja mokymosi procesą, sukuria turtingesnę mokymosi aplinką.

Štai ką apie tokias pamokas sako vaikai:

Matas 3a „Man patinka, kad pats galiu atlikti užduotis“.
Austėja 3a „Nebereikia jokių markerių. Lentoje rašau įdomiu rašikliu“.
Artūras 3a „Patinka, kad vaizdas ryškesnis. Geriau matome filmukus“.
Jonas 3b „Man patinka pačiam lentoje vedžioti, spalvinti.“
Pijus 3b „Man patinka žaisti žodžių žaidimus ir spalvinti“.
Milda 3b „Pamokos dabar įdomesnės, nes pati galiu aktyviai jose dalyvauti“.