Ar lengva atpažinti medžius pavasarį?

Ras­ti atsa­ky­mą į šį klau­si­mą 1a (moky­to­ja D. Klau­sie­nė) ir 3b (moky­to­ja L. Pili­pa­vi­čie­nė) kla­sių moki­niams padė­jo Joniš­kio eko­lo­gi­nio švie­ti­mo cent­ro vado­vas, miš­ko žel­di­ni­mo  ir miš­ko apsau­gos inži­nie­rius  Egi­di­jus Čepu­lis. Jis su pra­di­nu­kais išsku­bė­jo į mokyk­los par­ką. Juk labai svar­bu ir įdo­mu pažin­ti savo arti­miau­sią aplin­ką. Susi­do­mė­ję moki­niai klau­sė­si spe­cia­lis­to pasa­ko­ji­mo apie par­ke augan­čius  medžius ir krū­mus. Vai­kai tyri­nė­jo jų kamie­nus, šake­les, ste­bė­jo medžių pum­pu­rus. Ant žemės ieš­ko­jo nuo rudens užsi­li­ku­sių lapų, vai­sių, uogų. Džiau­gė­si galė­da­mi pagal šiuos požy­mius atpa­žin­ti medžius ir krū­mus pava­sa­rį.

Egi­di­jus Čepu­lis mokė, kaip nau­do­jant laz­dą, gali­ma nusta­ty­ti ir apskai­čiuo­ti medžių aukš­tį. Tai pra­di­nu­kai išban­dė prak­tiš­kai.

Dėko­ja­me Joniš­kio eko­lo­gi­nio švie­ti­mo cent­ro vado­vui, miš­ko žel­di­ni­mo  ir miš­ko apsau­gos inži­nie­riui  Egi­di­jui Čepu­liui už įdo­mų pasa­ko­ji­mą, suteik­tas žinias. Džiau­gia­mės įgy­ta nau­ja patir­ti­mi.