Turiningas mokytojų šeštadienis Anykščiuose

Šeštadienį, t.y. gegužės 12 dieną, mūsų progimnazijos mokytojų kolektyvas vyko į edukacinę-pažintinę išvyką – aplankė Anykščius, garsų literatūros kūrėjų kraštą,  gražiais gamtos kampeliais bei įvairiomis pramogomis traukiantį turistus.  Buvome maloniai nustebinti rytiniu kavos puodeliu su saldumynais, kuriuos pasiūlė kelionių firmos „V&M Travel“ organizatoriai. Tai smagiai nuteikė kelionei, nuoširdžiam,  šiltam bendravimui.

Anykščiuose pabuvojome „COSMOS“ Paukščių Take, kur pasijutome kaip tikrame kosmose. Veidrodžiai, šviesos elementai, elektromagnetiniai virpesiai  sukuria begalybės pojūtį. Tai užburia, norisi pabūti ilgiau, o galima tik 4 minutes. Tada skubėjome pamatyti Anykščius iš aukštai, lipome į nuostabiosios Anykščių bažnyčios bokšte esančią apžvalgos aikštelę, grožėjomės miestelio panorama. Labai norėjome pamatyti „apverstą“ namą ir apžiūrėti jo vidų. Gal įspūdžiai nėra  ypatingi, vis dėlto pamatyti ir pajausti „nesvarumą“ vertėjo. O Rogučių trasą daug kas pirmąkart išbandė. Atrodo, visi patenkinti, kad pavyko nuskrieti nuo Kalitos kalno su vėjeliu! Jau ne pirmą kartą pabuvojome ir prie Puntuko akmens, antro pagal dydį akmens Lietuvoje. Jame iškalti S. Dariaus ir S. Girėno bareljefai bei jų testamento žodžiai, čia,  pagerbdamas legendinių lakūnų žygdarbį, atrodo, geriausiai pajunti lietuvių vienybę. Garsųjį Anykščių šilelį, apdainuotą A. Baranausko, ir Šventosios vingius stebėjome iš aukštai – eidami Medžių lajų taku, pirmuoju tokiu taku Rytų Europoje, po to – iš apžvalgos bokšto, kurio aukštis 34 metrai. Be galo gražūs vaizdai, „įrašyti“ į atmintį ilgam prisiminimui, tačiau norėjosi juos įamžinti ir fotoaparatu.

Grįžtant namo, vėl buvome pavaišinti kava ir saldumynais, pasidžiaugėme turininga ekskursija, padėkojome kelionės organizatoriams, šauniai gidei Irenai. AČIŪ sakome mokyklos tarybai ir jos pirmininkei Daliai Marcinkevičienei. Po šios kelionės norisi vėl kur nors vykti, patirti naujų įspūdžių. Mūsų Lietuva –  labai gražus kraštas, dar daug kas neaplankyta, neapžiūrėta. O pamatę patys, žinosime, ką parodyti savo mokiniams.