Vertinimas

Joniškio Mato Slančiausko progimnazijos mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarka

Dalykai: Anglų kalba, Fizika

ANGLŲ KALBA
Vertinimas anglų kalbos pamokoje:

  • Vertinimas skaidrus, grindžiamas pagarba, gerais tarpusavio santykiais, pasiektais rezultatais.
  • Vykdoma nuosekli ir nuolatinė mokinių pasiekimų kontrolė; vertinant atsižvelgiama į mokinio daromą/ padarytą pažangą.
  • Laikomasi ideografinio vertinimo principo.
  • Vertinimas gali būti atskirų kalbinės veiklos rūšių arba kompleksinis vertinimas.
  • Mokinių pasiekimai formaliai vertinami pažymiu, taikant dešimties balų vertinimo sistemą.
  • Šalia formalaus vertinimo taikomas nuolatinis neformalus vertinimas.
  • Taikomas kaupiamasis vertinimas. (Tarpinis vertinimas gali būti taškais, kurie vėliau konvertuojami į pažymį.)
  • Už prizines vietas respublikiniuose konkursuose ir rajoninėse olimpiadose mokiniai skatinami pažymiu.
  • Galutinis žinių vertinimas – dešimties balų sistema. Vedamas aritmetinis pažymio vidurkis.
  • Kontroliniame darbe surinkta taškų suma dauginama iš 10 ir dalinama iš maksimalios kontrolinio darbo taškų sumos.
  • Laiško / rašto darbo vertinimas: 4 taškai už turinį, 2-už formą, 2-už žodyną, 2-už gramatiką.
  • Mokiniai mokomi savikontrolės ir įsivertinimo (po kiekvienos temos ir signaliniai vertinimai-įsivertinimai gruodžio bei gegužės mėnesiais).

Anglų kalbos mokytoja-metodininkė Laima Kurauskienė.


FIZIKA (grįžti į pradžią)
Taikoma bendra mokyklos arba mokytojo parengta vertinimo sistema.
Nuolat taikomas formuojamasis vertinimas atsižvelgiant į pamokos uždavinius.
Pažymiais įvertinami:

  • laboratoriniai darbai,
  • projektiniai darbai,
  • kontroliniai darbai.

Kiekvieno skyriaus pabaigoje taikomas apibendrinamasis vertinimas panaudojant diagnostines užduotis, kurios parengiamos atsižvelgiant į Bendrosiose programose numatytus pasiekimus, pasiekimų lygius, žinių ir gebėjimų santykį.
Fizikos mokytojas Tomas Jankauskas